Inapoi la lista de Gradinite din Bucuresti
Gradinita Springfield

Gradinita Springfield

PRIVATA
ACREDITATA

Descriere

Springfield Education

Grădiniță cu predare în limba engleză

  •  Zi de zi, an de an, în stil BRITISH
  •  Instituție de învățământ acreditată de Ministerul Educației
  •  Predare în limba engleză pe baza programei britanice pentru educație timpurie
  •  Pentru copii cu vârste cuprinse între 2 și 6 ani
  •  Program prelungit 08.00 – 18.00
  •  Curte exterioară proprie (300 mp) amenajată pentru activități, jocuri și recreere în aer liber
  •  Experiențe multiculturale autentice.

Vă invităm să faceți un tur al grădiniței noastre. Veți descoperi personalul SPRINGFIELD, mereu aproape, devotat și cu o abordare profesională de excepție, părinți care ne susțin și sunt mereu alături de noi, precum și cei mai buni și inteligenți copii.
Facilitățile și resursele pe care noi le oferim au o mare contribuție la crearea unui mediu de lucru de excepție, ceea ce îi motivează atât pe părinți cât și pe copii.
Susținem cu tărie faptul că primii ani de grădiniță și școală sunt cei mai importanți din viața unui copil, ei pot modela dorința lor de cunoaștere și pot pune bazele unei educații sănătoase cu efecte pozitive pe tot parcursul vieții. Considerăm că fiecare dintre copii este un individ unic, iar toată abordarea noastră pune în centru copilul,  nevoile și potențialul lui.
La Springfield, le sunt apreciate ideile, personalitățile și le susținem dezvoltarea în timp ce ei își explorează propriile emoții, formulează opinii și învață să respecte opiniile celor din jur.

Valorile Springfield

Fiecare experiență a copilului, fie că aceasta se întâmplă în familie, la școală sau în alte medii, modelează comportamental copilul. Ca martor sau actor direct implicat,copilul primește ce i se oferă și construiește, pas cu pas, un set de credințe și valori care vor contura profilul viitorului adult. La Springfield ne asumăm cu recunoștință rolul de formatori, acționăm și reacționăm cu blândețe și respect, permanent conectați la surse de perfecționare personală și profesională.

Credem cu tărie că valorile în jurul cărora se conturează un proiect guvernează întregul parcurs al activității și dictează atât calitatea serviciilor oferite, cât și perspectivele de a crește instituțional. Principiile noastre vorbesc despre libertate, autenticitate, veselie și căldură. Ne-am dorit să creăm un mediu în care copilul să pășească cu bucurie, unde să fie înconjurat de stimuli sănătoși. Așa s-au născut valorile Springfield, pe care le îmbrățișăm, le protejăm și le aplicăm în fiecare segment al activității noastre de aproape 12 ani.

  • Empatie si respect
  • Responsbilitate
  • Colaborare si perseverenta
  • Diversitate

Grupa 2-3 ani

Intervalul de vârsta 2-3 ani este unul dintre cele mai importante în dezvoltarea emoțională a unui copil.
Copilul experimentează o mulțime de trăiri proprii în timp ce învață despre trăirile celor din jur. Tantrum-urile sunt absolut normale la aceasta vârsta deoarece copiii adesea nu reușesc sa transpună în cuvinte supărarea, frustrarea, teama de a experimenta medii noi, colegi noi, adulți noi. Copiii, la această vârstă, încep să înțeleaga cum comportamentul lor îi afectează pe cei din jur. In același timp, rutina și adaptarea lor la rutina organizată dintr-o instituție, reprezintă cea mai mare provocare, alaturi de despărțirea de parinți. 

Grupa de 2-3 ani nu este doar joacă, asa cum adesea părinții și bunicii consideră. Ei sunt implicați intr-o serie de activităti cu obiective clare pentru dezvoltarea lor, în conformitate cu programa EYFS pentru dezvoltare timpurie: joc de rol, activități senzoriale, cântece nursery rhymes, dans, pictură, constructii, etc.

Iată care sunt principalele obiective educaționale pentru aceasta vârsta, in conformitate cu Early Years Foundation Stage Curriculum:

Activitățile de limbaj:

  • să asculte cu atenție poveștile citite de catre adulti
  • să îndeplineasca sarcini simple precum „Toys away!”, „Line up!”, „Wash hands!”.
  • să ințeleagă propoziții simple dar si complexe ce sunt parte din rutina zilnica precum ” Put your toys away and then we’ll read a story”
  • sa ințeleagă concepte simple precum „big”, „small”, „sweet”, „salty”, „fast”, „slow”
  • să se prezinte pe sine si pe colegi
  • să foloseasca in diferite momente ale zilei cuvinte politicoase precum „please”, „thank you”, „you’re welcome”
  • să raspunda afirmativ „yes” sau negativ „no” la intrebari 
  1. Activitățile matematice:
  2. Dezvoltarea fizică
  3. Dezvoltarea personală, socială si emotională
  4. Cunoașterea mediului înconjurator:
  5. Expresivitate artistică și desen

Grupa 3-4 ani

Intervalul 3-4 ani aduce mult mai multă liniste! După o perioadă dificilă, cu adaptări și schimbări pe toate planurile, copilul intră intr-o perioada de înflorire. Când vine dimineața la grădi, iți dă drumul la mâna mult mai repede și e fericit. Îl așteaptă prietenii si doamna educatoare și știe că va avea o mulțime de lucruri noi de explorat.
Copilul de 3-4 este mult mai independent. Motricitatea este mult imbunătățită, îi place să alerge, să se cațere, să participle în mod activ la toate activitățile ce necesită mișcare: muzică, dans, sport. Verbalizează mult mai bine, astfel încât dispar frustrarile de anul trecut, cere când dorește ceva și comunică mult mai bine cu cei din jur. 

Copilul de 3-4 ani este un burete absorbant de informatie, participa cu placere la activități și este foarte curios. Cuvântul de ordine va fi “de ce”, va pune o mulțime de întrebări și va oferi, la rândul său, raspunsuri.

Iată care sunt principalele obiective educaționale pentru aceasta vârsta, in conformitate cu Early Years Foundation Stage Curriculum:

Comunicare și limbaj

  • să asculte cu interes poveștile, poeziile si cântecele prezente in proiectele clasei
  • să poată să răspundă unei sarcini complexe cum ar fi „Put on soap and start rubbing your hands!”
  • să înțeleagă folosirea diferitelor instrumente din sala de clasă și nu numai: foarfece, burete, greble, lopeți, strecurătoare,etc
  • să se prezinte punctând numele, vârsta, (I am…/ I am 3./I am a boy)
  • să folosească pronumele in funcție de situația potrivită „I”, „You”, „He”, „She”;
  • să își descrie familia, parțile corpului și obiectele pe care le folosește in rutina zilnică
  • să alcătuiască propoziții simple sau complexe „Let’s read a story!”, „Let’s tidy up!”

Dezvoltare psiho–motrică

Grupa 4-5 ani

Copilul crește și se dezvoltă cu rapiditate. Ai observat cum a devenit mult mai independent și încrezător in puterile lui? Cuvintele care guvernează această perioada sunt: independență, autocontrol si creativitate. Copiii de 4-5 ani petrec mult mai mult timp concentrați asupra unei activități, sunt nerăbdători să experimenteze lucruri noi și, dacă sunt supărați sau frustrați, au abilitatea de a-și exprima sentimentele, verbalizând sau, de ce nu, făcându-și dreptate singuri. Este doar o perioadă ce va fi depășită cu tact.
Copilul de 4-5 ani este foarte curios în legatura cu schimbarile ce apar. Înțelege diferența dintre baieți și fete iar jocul de rol reproduce fidel situații reale: joaca de-a mama și de-a tata, de-a doctorul, de-a școala. 

Are momente în care poate ascunde adevărul pentru că devine conștient de consecințe. În colectivitate este mult mai ancorat în rutină și urmează regulile mult mai ușor. 

O parte din obiectivele pe care Springfield le urmarește in dezvoltarea celor mici sunt următoarele:

Comunicare și limbaj

  • să se concentreze la activitatea desfășurată intre 15 si 20 minute
  • să adreseze întrebări potrivite contextului dat
  • să asculte ce spun ceilalti și să răspundă în timp ce este ocupat să desfasoare o altă sarcină
  • să ințeleagă glumele, conținutul poveștilor și textul poeziilor
  • să asculte o poveste fără a se uita la imaginile ei
  • să folosească cuvinte cheie precum „how”, „why” and „because” descriind lucruri pe care le-au realizat  sau doresc să argumenteze o idee
  • să realizeze o scurtă conversație cu prietenii sau teacher-ul de la clasă pe diferite teme de discuție
  • să folosească trecutul, prezentul și viitorul în conversațiile de zi cu zi
  • să folosească formele  verbelor „to be”, „have got”,  „can” ca să își exprime necesitățile
  • să folosească pronumele „“I”, “you”, “she”, “he”, “it”, “we”, “you”, “they”
  • să exprime locul obiectelor/persoanelor folosind cuvinte precum „in”, „out”, „under”, „on”, „behind”, „in front of”…
  • să folosească cuvinte ce adresează întrebări „who”, „what”, „where”, „when”, „why”
  • să folosească expresii interogative ce presupun folosirea substantivelor numărabile si nenumărabile „how many?”/ „how much?”
  • să povestească în cateva propoziții scurte textul unei povești

Dezvoltare psiho–motrică

Jolly Phonics:

Grupa 5-6 ani

Copilul în vârstă de 5 ani se bucură de privilegiul de a fi în vârful unei noi lumi ce se așterne la picioarele lui- noi prieteni, noi activități de zi cu zi și multe alte experiențe pe care abia așteapta să le descopere.

Sunt copii plini de energie creativa, cunosc o multitudine de lucruri despre mâncare, călătorii, țări străine și bani. În aelași timp, ei pot întâmpina dificultăți în a-și gestiona sentimentele puternice. Într-un moment totul pare „floare la ureche” iar în urmatoarea clipă se simt “ca la teribila vârstă de 2 ani”.
Copilul de 5-6 ani este mult mai stabil social, leagă cu ușurință prietenii noi după criterii bine stabilite și participă la activități sociale conforme vârstei:

petreceri cu ocazia zilelor de naștere, excursii, tabere. Pe de altă parte, copilul de 5-6 ani va experimenta insecuritatea care apare din explorarea unei lumi noi fără a fi in permanență susținut de către părinți.
La grădinița, este mult mai ancorat în rutina clasei ce va face trecerea, fără efort, spre rutina sistemului de invațământ primar. Coordonarea motrică este mult mai dezvoltată, se va descurca de minune să scrie și sa deseneze, iar creațiile lor vor fi din ce în ce mai bune.
Are multă energie de consumat și este vârsta ideală pentru începerea unui sport.

O parte din obiectivele pe care Springfield le urmarește în dezvoltarea copiilor de 5-6 ani sunt următoarele:

Avem 3 tipuri de programe, astfel încât să-l puteți alege pe cel potrivit pentru nevoile copilului dumneavoastră:

  • program scurt (8.00 –12.30/ 13.00) – 2900 ron
    • Micul Dejun și gustare de fructe
    • Activități specifice curriculum 3,5 ore
    • Activități în aer liber (1/2 ora)
  • program mediu (8.00 – 16.30) – 3400 ron
    • Micul Dejun, gustare de fructe, masa de prânz și gustare
    • Activități specifice curriculum 3,5 ore
    • Activități în aer liber – ½ ore
    • Masă de prânz
    • Activitati specific curriculum sau program somn – 2 ore
  • program lung (8.00 – 18.00) – 3600 ron
    • Micul Dejun, gustare de fructe, masa de prânz și gustare
    • Activități specifice curriculum sau libere 8 ore (pentru grupele 4-6 ani)
    • Activități în aer liber- 1oră
    • Masă de prânz
    • Program de somn -nu este obligatoriu, copiii pot participa la activitati.

Alte taxe:

  • Garanție – 2000 ron/an, reprezentând ultima lună de contract (perioada de preaviz de 30 de zile). Se achită la semnarea contractului și nu se returnează în cazul în care parintele renunță la înscriere
  • Taxă manuale și materiale adiționale (doar pentru grupele 4-6 ani)
  • Activitățile extracurriculare sau activitățile opționale, care vor face obiectul unei oferte separate
  • Transport, daca e cazul

Date Contact

Facilitati

  • Program Prelungit
  • Loc de joaca exterior
  • Limbi Straine
  • Transport
  • Grupa Baby

Program

Program Scurt
08:00-13:002900 lei
Program Lung
08:00-18:003600 lei

Detalii

Predare in limba
  • Predare in limba Romana
    Romana
  • Predare in limba Engleza
    Engleza
Tip Invatamant
  • Normal
  • Invatamant Britanic
Varsta minima acceptata
2 ani
Obține indicații

Link-uri care te-ar putea interesa:

  • Gradinite Private Bucuresti
  • Gradinite de stat Bucuresti
  • Gradinite cu predare in limba Engleza Bucuresti
  • Gradinite cu predare in limba Germana Bucuresti
  • Gradinite Montessori Bucuresti
  • Gradinite Waldorf Bucuresti
  • Gradinite Private Sector 1
  • Gradinite de stat Sector 1
  • Gradinite Private Sector 2
  • Gradinite de stat Sector 2
  • Gradinite Private Sector 3
  • Gradinite de stat Sector 3
  • Gradinite Private Sector 4
  • Gradinite de stat Sector 4
  • Gradinite Private Sector 5
  • Gradinite de stat Sector 5
  • Gradinite Private Sector 6
  • Gradinite de stat Sector 6
  • Crese Private Bucuresti
  • Crese de stat Bucuresti
  • Crese Montessori Bucuresti
  • Crese cu predare in Engleza Bucuresti
  • Crese cu predare in Germana Bucuresti
Creștem împreună!

Mulțumim că folosiți lista noastră cu instituții educaționale. Ne străduim să oferim acces la informații relevante și actualizate pentru a face procesul de căutare și selectare a instituțiilor cât mai simplu și eficient posibil. Dorim ca platforma noastră să fie utilă și relevantă, de aceea feedback-ul dumneavoastră este important pentru noi.

Reprezinți Gradinita Springfield?

Adăugăm instituții noi în fiecare zi, așa că dacă reprezentați una și doriți să actualizați gratuit profilul, nu ezitați să ne contactați.

Dacă nu gasiți profilul instituției dvs. va rugam sa anuntați pentru a adauga profilul gratuit.

Adăugați o instituție
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență pe site-ul nostru.Politica de Cookies