Curriculumul Grădiniței
MISB își propune să dezvolte copiii în fiecare domeniu de învățare și să le ofere oportunități pentru ca fiecare elev să-și realizeze întregul potențial: academic, social, emoțional, spiritual, creativ și fizic.
Curriculumul nostru este conceput pentru a reflecta și a îngriji nevoile complete ale copiilor în această etapă critică a vieții lor. Scopul său este să dezvolte și să sprijine copilul în conformitate cu domeniile de dezvoltare și învățare acceptate universal. În curriculum, domeniile de învățare sunt Matematică, Știință și Tehnologie, Artă, Științe Sociale, Limbă, Alfabetizare Timpurie, Comunicare, Joc și Mișcare. În plus față de dezvoltare și învățare, jocul este considerat și sprijinit să fie un instrument important care susține achiziția și expresia culturală. Pentru micile noastre minți în creștere, toate activitățile sunt planificate pe baza jocului.
Iată obiectivele noastre:
- Asigurarea faptului că copiii cresc și devin oameni virtuoși.
- Sprijinirea dezvoltării holistice a copiilor, oferind medii care satisfac nevoile lor de bază.
- Creșterea sensibilității copiilor față de limba maternă și alte limbi.
- Facilitarea obținerii unei perspective multiculturale pentru copii, prin sporirea conștientizării lor asupra diferitelor culturi.
- Asigurarea faptului că copiii sunt pregătiți pentru următorul nivel de educație.
Urmărim dezvoltarea elevilor noștri și îi evaluăm pe module, oferind rapoarte de progres pentru fiecare modul. Organizăm excursii educaționale regulate pe tot parcursul anului pentru a susține și îmbogăți curriculumul nostru. Implicarea familiei este o altă componentă majoră a școlii noastre. Deoarece este atât de importantă, implicarea familiei este încurajată printr-o gamă largă de activități. Publicăm Newsletterul Grădiniței Maarif la fiecare 2 luni, care oferă o privire asupra lumii noastre minunate din spatele pereților grădiniței noastre.
Centrele de Învățare în Clasă
Instituțiile de Educație Preșcolară Maarif au centre de învățare unde se desfășoară activități pentru a asista la realizarea rezultatelor și indicatorilor stabilite în programul preșcolar.
Aceste centre, care sunt dotate cu materiale potrivite pentru copii, fac posibil ca profesorii să observe și să evalueze preferințele copiilor pentru joc.
Una dintre responsabilitățile cele mai fundamentale ale profesorilor este de a oferi elevilor oportunități de a avea experiențe stimulatoare, incluzive și de sprijin în toate domeniile de dezvoltare și învățare.